subota, 24. studenoga 2012.

Janis Joplin

Rođena je 19. sječnja 1943. god. u Teksasu. Zbog svoje nesposobnosti da se uklopi Janis je već u ranijoj mladosti doživjela brojne traume, poteškoće i nezadovoljstvo koje će ju pratiti tijekom života. Već je sa 17. godina odlučila postati pjevačica, a poslije škole je radila kao konobarica u lokalnoj kuglani kako bi zaradila novac za kartu do Kalifornije. Slobodno vrijeme je provodila u društvu svojih uličnih prijatelja, koji su je prvi upoznali sa svijetom bluesaJanis je u početku bila pjevačica grupe "Big Brother & Holding Company", a kasnije je radila samostalno. Njezina verzija pjesme "Me and my Boby Mcgee" dospjela na prvo mjesto američke top-liste singlova. Najbolji umiru mladi - tako otprilike glasi popularna rock' n' roll poslovica. Predstavljali su je kao bjelkinju s glasom crnkinje. Njezin uzor bila je crna kraljica Bessie Smith, koja je tragično preminula nakon prometne nesreće i gubitka krvi jer su je odbili prihvatiti u obližnjoj bolnici za bijelce. Jans je umrla 4. listopada  1970 u kaliforniji.

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se što su je nazivali bjelkinjom s glasom crnkinje, sigurno je predivno pjevala

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se što se unatoč poteškoćama i traumama postala ono što je željela

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se što je već sa 17 godina odlučila postati pjevačica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se što je nazvana bjelkinjom s glasom crnkinje.

    OdgovoriIzbriši

posjeti