subota, 24. studenoga 2012.

Martin Luther King Jr


Rođen je 15. siječnja 1929. god. u Atlanti. Martin je krenuo  na koledž s 15 godina. Kada mu je bilo 19 godina stekao je diplomu iz sociologije i krenuo na studij bogoštovlja. Studirao je hinduizamšintoizam, islam i kršćanstvo. Oženio se sa  Corettu Scott. Služio je  u baptističkoj crkvi. Stekao je doktorat teologije, Imao je četvero djece. Kao uvod u bojkot autobusa zbog slučaja Rose Parks Martin Luther King postat će medijski poznat. Od tada pa nadalje rasisti će ga obasipati uvredljivim i prijetećim pismima, redat će se anonimni telefonski pozivi. Bacit će mu bombu u kuću, ali samo zahvaljujući sreći njegova će obitelj preživjeti. U svom bijesu rasisti će spaliti crkvu na aveniji Dexter. Istovremeno policija će više puta bezrazložno pritvarati Martina. Osnovana je Konferencija južnjačkog kršćanskog vodstva, a Martin Luther proglašen je predsjednikom. Na promociji svoje knjige "Korak prema slobodi" jedna duševno bolesna crnkinja zabila mu je nož za otvaranje pisama u grudi. Iste godine podnosi ostavku u Baptističkoj crkvi avenije Dexter te s obitelji seli u Atlantu.  Bio je jedan od vođa Marša na Washington, kada je izrekao svoj govor naslovljen "I Have A Dream". Slušalo ga je 250.000 ljudi. U svojoj knjizi King objašnjava svoju ideju o davanju 50 miljardi dolara kroz 10 godina najugroženijim dijelovima crnačke zajednice. Tijekom marševa koje je organizirao gađali su ga, vrijeđali i mrzili, ali on je ustrajao. U listopadu 1964. godine prima Nobelovu nagradu za mir. Ubijen je 4. travnja 1968. metkom u Memphisu, tada je imao 39 godina.

Broj komentara: 11:

  1. Ovaj post mi se sviđa po tome što bih i ja kao i Martin voljela pomagati ljudima.

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđa mi se zato što smo već prije ućili o njemu na vjeronauku

    OdgovoriIzbriši
  3. On mi se jako sviđa jer je pomagao ljudima, isto tako bih i ja napravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. žao mi je što je ubijen dosta mlad, ali drago mi je što je dobio Nobelovu nagradu za mir jer je stvarno zaslužio

    OdgovoriIzbriši
  5. Žao mi ga je zato što je on samo htio pomoći a neki su bili protiv toga

    OdgovoriIzbriši
  6. Sanjam da će jednoga dana ova nacija ustati i živjeti pravi smisao svoje vjere. Održavamo ove istine da bi bile očite: svi su ljudi rođeni jednaki.

    Sanjam da će jednoga dana, na crvenim brežuljcima Georgia-e, sinovi bivših robova i sinovi bivših robovlasnika moći sjesti zajedno za stol bratstva.

    Sanjam da će jednog dana ćak i Mississippi, država koja isijava vrućinom nepravde, država koja isijava vrućinom ugnjetavanja, biti pretvorena u oazu mira i slobode

    Sanjam da će moje četvero male djece jednoga dana živjeti u naciji u kojoj neće biti suđeni po boji njihove kože, nego po sadržaju njihova karaktera

    Sanjam danas


    -mali isječak govora Martina Luthera Kinga

    OdgovoriIzbriši
  7. Bio je stvarno dobra osoba koja je svima željela samo najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  8. žao mi je što je tako dobar čovjek morao umrjeti

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi ga je žao zato što je bio dobar čovjek, a rasisti su mu prijetili

    OdgovoriIzbriši
  10. Šteta što je umro mlad

    OdgovoriIzbriši

posjeti